Taylor Swift is openhartig in de podcast van haar vriend Travis. Hier praat ze over haar liefdesleven, het terugkopen van haar levenswerk, de succesvolste muziektour en haar nieuwste album. Hierbij vertelt ze dat ze hier eigenlijk nooit over praat. Ze zegt dat ze heel dankbaar is. “Ik heb er een vriendje door gekregen”, zei ze.